Partnerstwo i zaangażowanie są dla nas kluczowe przez cały czas współpracy. Konsultujemy z partnerami wizualizację biur, wspólnie tworzymy plany działania. Nasi Franczyzobiorcy mają realny wpływ na rozwój projektu Viviamo. Indywidualnie traktujemy każde z biur. Wsłuchujemy się w oczekiwania Partnerów i staramy się dostosować wsparcie do potrzeb i tak je organizujemy, aby zwiększyć szansę na osiągnięcie sukcesu.
Wyposażamy partnerów Viviamo w komplet narzędzi, które kreują skuteczną sprzedaż i rozwój indywidualny. Do współpracy zapraszamy wszystkich tych, którzy są gotowi na wyzwania.
Dbamy o rozwój umiejętności biznesowych naszych Partnerów udostępniając bezpłatnie Franczyzobiorcom specjalny program funkcjonujący pod nazwą Akademia Rozwoju Kompetencji. Przez cały czas Agenci mogą korzystać z wsparcia merytorycznego, które zapewniają niezwykle doświadczeni i zaangażowani managerowie - Regionalni Dyrektorzy Sprzedaży.
Biuro Wsparcia Agenta to nasza własna infolinia, dedykowana dla Agentów w której aktywnie działa 22 Konsultantów. W ramach BWA pomagamy w prowadzeniu biznesu i przejmujemy na siebie czasochłonne czynności - przesyłanie SMS, telefoniczne przypominanie o terminie ekspiracji polisy itp. dzięki temu Ty możesz zająć się rozwojem firmy i sprzedaży.
Promocje, konkursy, a co za tym idzie wspaniałe nagrody i atrakcyjne wycieczki stanowią dopełnienie naszej współpracy. W ramach akcji kwartalnych, które przygotowujemy z naszymi Partnerskimi Towarzystwami. Agenci mają szasnę zyskać dodatkowe benefity finansowe za zrealizowane cele sprzedażowe.
Nasi Franczyzobiorcy korzystają z wyjątkowego programu JUMPER CLUB, gdzie każda złotówka ze sprzedanej polisy ubezpieczeniowej zamieniana jest na punkty, a te punkty na nagrody. Na wybór nagród wpływ mają sami Agenci. Patrząc jakie prezenty wybierają dla siebie Nasi Partnerzy można z całą pewnością stwierdzić, że Jumper Club pozwala czerpać jeszcze więcej przyjemności z pracy.