Model współpracy

bwa

Wsparcie na start

Rozpoczynając współpracę z Viviamo otrzymujesz wyposażenie lokalu. Wypracowaliśmy unikalne rozwiązania aranżacyjne, dzięki czemu biuro VIVIAMO jest miejscem, które Klienci chętnie odwiedzają, a Partnerom przyjemnie się pracuje. Stawiamy na jakość zastosowanych materiałów, aby zapewnić i Agentom i Klientom duży komfort podczas rozmów o ubezpieczeniach. Staramy się też, aby otwarcie biura było lokalnym wydarzeniem i celebrujemy te chwile. Sprawdź co oferujemy w zakresie wyposażenia biur.

bwa
bwa

Identyfikacja i reklama

Przywiązujemy dużą uwagę do identyfikacji biur. Nasi Franczyzobiorcy otrzymują od nas pełne wsparcie przy wdrożeniu rozwiązań związanych z wystrojem oznakowaniem zewnętrznym i podświetleniem szyldu placówki. Gotowa identyfikacja wizualna pozwala skrócić czas potrzebny na przygotowanie nowego biznesu i na obniżenie kosztów. Dzięki temu możesz szybciej wystartować i osiągnąć zysk. Pracujesz również pod solidną marką, która zdobyła już zaufanie na rynku, przez co łatwiej zdobywasz Klientów.

bwa

Szkolenia

Szkolenia dla Franczyzobiorców to obszar szczególnie istotny. Wiemy, że wiedza produktowa to zbyt mało. Nasi Franczyzobiorcy są ambitni. Chcą rozwijać swoje kompetencje, zarówno w zakresie ubezpieczeń, jak też umiejętności zarządzania zespołem. Dlatego wspólnie z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi przygotowujemy szkolenia i warsztaty. Pracujemy także nad autorskimi rozwiązaniami, które opieramy na propagowaniu najlepszych praktyk i mentoringowi, za który odpowiadają nasi Regionalni Dyrektorowi Sprzedaży.

bwa
bwa

Samochód dla Franczyzobiorcy

Podejmując współpracę, właściciele biur otrzymują samochód oraz niezbędne narzędzia pracy po to, by ich biznes kręcił się na pełnych obrotach. Partnerzy Viviamo Ubezpieczamy korzystają z wyjątkowej na rynku oferty: Flota Viviamo. To nie tylko auto służbowe, ale kluczowe narzędzie pracy pozwalające być bliżej Klienta. Franczyzobiorcy sami wybierają markę i model, mogą uzyskać wymarzony samochód nawet za darmo, ale szczegóły przedstawiamy zainteresowanym Partnerom na spotkaniu.

bwa

Wsparcie marketingowe

Poza wystrojem biura jako partner Viviamo otrzymujesz komplet wzorów dokumentów oraz spersonalizowaną wizytówkę w Google Moja Firma. Zapewniamy naszym partnerom ulotki, plakaty, gadżety oraz materiały do promocji online. Przygotowujemy także pakiet materiałów potrzebnych do rozpoczęcia promocji w mediach społecznościowych. na Facebooku. Oferujemy wsparcie mentorskie w zakresie marketingowego i sprzedażowego know how.

bwa

Dlaczego Viviamo?

Zanim powstał projekt Viviamo sprawdziliśmy się jako solidny Partner współpracując przez kilkanaście lat z czołowymi towarzystwami ubezpieczeniowymi i prawie 4 tysiącami agentów w ramach Lubuskiej Grupy Kapitałowej.

Viviamo to organizacja, w której liczą się ludzie – to oni sprawiają, że rozwijamy silną markę. Oparcie o relacje partnerskie pozwala nam rozwijać efektywny biznes. Taki, na którym korzystają zarówno Partnerzy, jak i Klienci. Od utworzenia Lubuskiej Grupy Kapitałowej w 2001 i Viviamo w 2013 nieustannie udowadniamy, że zaufanie i ścisła współpraca budują sukces. Dzięki temu swoje bezpieczeństwo powierzyły nam już setki tysięcy osób.

Doceniali nas także Partnerzy zewnętrzni, co zaowocowało wieloma prestiżowymi wyróżnieniami. Otrzymaliśmy ponad 1000 nagród i wyróżnień branżowych. W nasze ręce trafił także 8-krotnie tytuł PRZEDSIĘBIORCA FAIR PLAY przyznawany przez Krajową Izbę Gospodarczą. Posiadamy certyfikat Solidna Firma, Lubuskiego Lidera Biznesu i wiele innych.

bwa

Transparentna oferta franczyzy

Nie tylko historia LGK i ciągle rozwijająca się firma świadczą o naszej wiarygodności. Jednym z dowodów na prawdziwość tego hasła jest nasza oferta franczyzowa. Nie oczekujemy miesięcznych opłat od obrotu, za wykorzystanie wizerunku, czy za wsparcie marketingowe. Konstrukcja naszego biznesu jest przejrzysta: Zaangażowanie obu stron, duże wsparcie Franczyzodawcy i zarabiamy wspólnie. Sukces Franczyzobiorcy jest naszym sukcesem i katalizatorem rozwoju.

Społeczna odpowiedzialność biznesu

Z chęcią wykorzystujemy dostępne zasoby w służbie odpowiedzialnego biznesu. Prowadzimy szkolenia i warsztaty, aby nasi pośrednicy mogli rozwijać swoje działania, przez co jako marka rośniemy w siłę. Wspieramy również działania na rynku lokalnym Partnerów oraz akcje charytatywne, takie jak WOŚP oraz Szlachetna Paczka.

bwa

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Pozostaw nam swoje dane, a nasi specjaliści skontaktują się niezwłocznie i odpowiedzą na wszystkie pytania.